Kære bruger i Region Sjælland.

NB. Du kan ikke længere bestille en tolk hos os pga. en ny tolkeordning i regionen. Dine bestillinger er dog gyldige, også til levering efter 1.maj 2017, hvis de er blevet afsendt til os, til og med d.8.marts 2017.

For at bestille en tolk skal du være logget ind som bruger i vores sikre, krypterede system.
Hvis du ikke allerede er en bruger, bedes du oprette din brugerprofil ved at
klikke på "Opret en konto".

Akutte tolkebestillinger i tidsrummet 17.00 – 08:00 foretages telefonisk ved enten at ringe til vores hovednummer 70 20 90 12 (her vælger du omstilling til døgnvagten) eller direkte til 40 20 14 43

NB. Der oprettes én brugerkonto pr. bestillingsenhed (læge, hospitalsafdeling, afsnit, ambulatorium m.m.).
Der vil dog i selve bestillings/aflysningsskemaerne være muligt at angive kontaktpersonen som står
for den konkrete bestilling/aflysning samt kontaktpersonens/rekvirentens e-mail adresse.

Inden du kontakter os på: support@tolkeservice.dk bedes du venligst læse vores hjælpeinstruks ”Ofte stillede spørgsmål”.

Brug for hjælp?