Spørgsmål og svar

Vi har glemt vores adgangskode, og kan ikke logge ind på vores konto?

I kan altid klikke på linket ”Glemt din adgangskode?” på login siden. Så skal i indtaste jeres E-mail-adresse i feltet, og tryk ”send”. Derefter vil systemet sende jer en bekræftelse, samt et unikt link i skal trykke på for at få tildelt en ny adgangskode.


Vi ønsker at oprette en ny konto, hvad skal vi gøre?

For at oprette en konto på vores system, skal i trykke på linket ”Opret en konto”. Derefter skal i udfylde alle de nødvendige informationer, og tryk så ”Opret konto”.


Kan man oprette flere konti med samme E-mail-adresse?

Nej, i kan ikke oprette flere konti med samme E-mail-adresse, da den enkelte E-mail-adresse er unikt koblet sammen med 1 brugerkonto, og dermed registreres den som brugt.


Kan vi oprette en fælles konto for hele vores afdeling?

Ja, i kan godt oprette en fælles konto for hele jeres afdeling eller afsnit. I vælger blot at indtaste en E-mail-adresse og en adgangskode, som så alle på jeres afdeling eller afsnit kan logge ind med.


Jeg har et problem med min konto, hvem kan jeg henvende mig til?

Du er altid velkommen til at kontakte os på support@tolkeservice.dk eller på 70 20 90 12, hvis du har problemer med din konto, eller blot har spørgsmål eller lign. Mens vi er i gang med løse din support sag, kan du kommunikere med os telefonisk i forhold til dine bestillinger, aflysninger m.m.